Copywriting

Copywriting co to jest?

Chociaż większość agencji marketingowych doskonale wie czym jest i jak ważny jest copywriting, wielu właścicieli firm wciąż podchodzi do tego tematu z dystansem. Koncentruje się na pięknej wizualnie stronie internetowej w nadziei, że to wystarczy, że przyciągnie Klienta profesjonalnymi zdjęciami i nowoczesnym designem witryny. My wiemy, że tak nie jest! 

Okazuje się, że użytkownik internetu opuszcza stronę www, jeśli opisy produktów są niejasne lub jałowe. W ten sposób łatwo stracić potencjalnego Klienta. Odpowiednio użyty język korzyści może jednak nie tylko zatrzymać użytkownika na dłużej, ale także skłonić go do zakupów. Wiemy jak to zrobić! 

Copywriting – skuteczne narzędzie marketingowe 

Tworzenie treści marketingowych to spore wyzwanie. Wymaga nie tylko umiejętności pisarskich, ale także znajomości pozycjonowania SEO. Copywrtier powinien także znać sztukę perswazji, umieć przemawiać językiem korzyści, potrafić tworzyć chwytliwe hasła. Prawdziwą sztuką jest pisanie tekstów które “polubi” wyszukiwarka internetowa i będzie równie interesujący dla użytkowników internetu. 

Kreatywny Marketing tworzy angażujące treści dla różnych form reklamy:

  1. Kampanie reklamowe i oferty sprzedażowe, których głównym zadaniem jest sprzedaż produktów lub usług. 
  2. Blogi firmowe, które mają na celu kreowanie wizerunku firmy w internecie oraz podwyższenie pozycji w wyszukiwarce.
  3. Artykuły do mediów promujące markę na portalach zewnętrznych. 
  4. Newslettery nie pozwalające potencjalnym Klientom zapomnieć o produktach lub usługach, zachęcające do powrotu na stronę www. 
  5. Reklamy w Google AdWords, których chwytliwy tekst zachęca do kliknięcia grupę docelową a nie randomowych użytkowników internetu. 
  6. Social Media budujące zaangażowaną społeczność. 

Pomożemy Ci realizować cele sprzedażowe, budować wizerunek marki, zdobywać kolejnych Klientów. Odpowiednio dobrane słowa mają bowiem wielką moc.